ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

 ثبت‌نام رانندگان برای سفر نوروزی در سامانه ایران من منتفی شد + جزئیات (۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۰۹۹۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
  • ۱۱
 ثبت‌نام رانندگان برای سفر نوروزی در سامانه ایران من منتفی شد + جزئیات (۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰)
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت می‌گوید: «دیگر لازم نیست صاحبان پلاک خودرو برای سفر نوروزی و ثبت پلاک ماشین در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند. پلیس راهور از طریق دوربین‌ها، پلاک خودرو‌ها را از نظر سلامتی و واکسیناسیون کنترل می‌کند.»

به گزارش شهرآرانیوز، حدود دو میلیون نفر از واکسن‌نزده‌ها برای سفر‌های نوروزی با دوربین‌های پلیس راهور و سامانه ایران من کنترل می‌شوند.

روز گذشته اعلام شد که صاحبان پلاک خودرو پیش از سفر نوروزی باید در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند. اما حالا معاون فنی وزارت بهداشت می‌گوید رانندگان دیگر لازم نیست در این سامانه ثبت پلاک کنند.

رانندگان باید با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود وارد این سامانه می‌شدند. اما برخی از آن‌ها با اشاره به عدم تطبیق اطلاعات شخصی در سامانه ایران من از اختلال در این سامانه انتقاد کردند.

رانندگان در سامانه ایران ثبت‌نام نکنند

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در این مورد به تجارت‌نیوز می‌گوید: «مشکل سامانه ایران من رفع شد. رانندگان دیگر لازم نیست در این سامانه ثبت‌نام کنند. قرار است پلیس راهور بدون اعلام رانندگان، پلاک‌ها را از نظر سلامتی و واکسیناسیون کنترل کند.»

آنطور که معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت می‌گوید مجاز یا غیرمجاز بودن پلاک خودرو برای سفر‌های نوروزی را پلیس راهور از طریق سامانه ایران من استعلام می‌گیرد.

کنترل پلاک واکسن‌نزده‌ها با دوربین‌های پلیس راهور

او درباره چگونگی کنترل پلاک خودرو‌ها برای سفر‌های نوروزی می‌گوید: «سامانه ایران من در دوربین‌های پلیس راهور بارگذاری می‌شود. این محدودیت قرار است مانند طرح ترافیک، پلاک‌ها را برای محدودیت کرونایی کنترل کند. زمانی که خودرویی وارد طرح ترافیک می‌شود اگر پلاک مجاز باشد جریمه نمی‌شود. اگر خودرویی غیرمجاز باشد جریمه می‌شود.»

صاحبان پلاک خودرو که سه دز واکسن را دریافت کرده‌اند یا از دز دوم آن‌ها کمتر از سه ماه می‌گذرد، امکان سفر نوروزی را دارند. در غیر این صورت با تردد در جاده‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

همه مجاز به سفر هستند به جز واکسن‌نزده‌ها

فرهادی می‌گوید همه مجاز هستند به سفر نوروزی بروند مگر اینکه پلیس راهور پلاکی را شناسایی کند که واکسیناسیون را انجام نداده باشد یا از نظر ابتلا به کرونا بیمار باشد.

پیش از این حسین قاسمی خبر داد که پلاک‌های خودرو‌هایی که واکسیناسیون آن‌ها تایید نشود از ۲۰ اسفند در صورت تردد بین جاده‌ای جریمه می‌شوند. آنطور که او گفت شش تا هشت میلیون نفر در کشور هنوز واکس کرونا نزدند که حدود دو میلیون نفر از آن‌ها صاحب پلاک خودرو هستند.

سامانه ایران من برای اعمال محدودیت‌های کرونایی به برخی از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت راه‌وشهرسازی و بهداشت متصل است.

منبع: تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خ.غلامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
چرا برای ثبت خودرو خود در ایران من انجام نمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سامانه ایران من،هر چی میزنم خطا میده،3 دوز واکسنمونم زدیم
نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
1
سلام تکلیف من که پلاک به نامم نیست ولی واکسن زدم چیه یه شاید کسی با ماشین امانت میخواد بره اصلا مسافرت ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام وقت بخیر، شخصی واکسینه نشده و پلاک بنام آن شخص میباشد و خانواده او با اون پلاک و ماشین مسافرت میکنن تکلیف ان ها چیست،درضمن پلاک عمومی هم شامل این طرح میشود لطفا راهنمایی بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
اجباریه؟؟؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
اصلا نمیشه ثبت نام کرد همش خطاهای بی خود میده
محمداکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
سلام لطفا بفرمایید آدرس اینترنتی سامانه ایران من چیه؟ هرچه در اینترنت جستجو کردم نتوانستم پیدا کنم.
فروتن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
تکلیف من چیه
هر سه دوز واکسن رازدم
اما ماشینم بنامم نشده
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
درود
آن دسته افرادی که واکسیناسیون شان تکمیل شده ولی پلاک به نامشان نیست باید چه کار کنند ، این چطور برنامه ریزی هست ، حداقل امکان اینکه هر کد ملی بتواند یک شماره پلاک را به عنوان خودروی شخصی ثبت کند وجود داشته باشد بهتر نیست ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
سلام
واقعا طرح مزخرفیه،الان من واکسن نزدم ماشینم رو فروختم به یه بنده خدا تا بعد از عید هم تعویض پلاک نمیشه،اون چه گناهی کرده که جریمه بشه
دست بردارید از جیب بری مردم بدبخت ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
0
0
به نظر من این راهکار درستی نیست پلاک خودرو ذپژی نداره اتفاقا پلاک‌خودرو باعث میشه کرونا بیشتر بشه خودرو مثلا بنام یک شخصی و طرف مالک خودرو‌واکسن زده اما این خودرو دست شخص و اقوام صاحب خودرو و‌چند نفر دیگه داخل خودرو بدون تزریق واکسن مسافرت میرن و‌دیگران رو‌مبتلا میکنن بجای این کارا ورود و‌خروج شهر و روستا جلوی خودرو گرفته بشه و از سرنشینان کد واکسن دریافت بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->